Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2015
0 σχόλια

Σχετικά με μας

7:45 μ.μ.
Είμαι ένα πρόσωπο προοδευτικό που υποστηρίζει την αλλαγή, την καινοτομία και την ανθρώπινη πρόοδο.
Αντιλαμβάνομαι αμέσως τις διασυνδέσεις και αλληλεπιδράσεις των ανθρώπων και πάντοτε συσχετίζω τα προσωπικά θέματα με κάποιον ευρύτερο στόχο.
Η προσωπικότητά μου είναι ιδιαίτερα ανεξάρτητη και δεν προσκολλείται ποτέ και πουθενά.
Τα ιδανικά της ισότητας, την εντιμότητας, των ανθρώπινων δικαιωμάτων, της αδελφοσύνης και της κοινωνικής δικαιοσύνης χρωματίζουν την όλη προσέγγιση και προοπτική μου προς τη ζωή.
Ενδιαφέρομαι ειλικρινά για το καλό του συνόλου και όχι μόνο για τη δική μου προσωπική ευημερία.
Μερικές φορές ίσως παραμελώ ή αγνοώ τις δικές μου προσωπικές ανάγκες, επιθυμίες και αισθήματα, ή και των άλλων, ειδικά όταν δεν ταιριάζουν με τα δικά μου ιδανικά για το πώς πρέπει κανείς να αισθάνεται ή να ενεργεί.
Σε προσωπικό επίπεδο είμαι φιλικός και εκδηλώνω ένα είδος καλής θέλησης προς τους άλλους.
Έχω πολλές γνωριμίες, λίγους όμως στενούς φίλους και το μεγαλύτερο μέρος των επαφών με τους άλλους βασίζεται στις κοινωνικές αρχές και τα ιδανικά που μοιραζόμαστε παρά σε συναισθηματικούς δεσμούς.
Δεν νιώθω άνετα με τους παραδοσιακούς ρόλους και έχω μία πιο απελευθερωμένη στάση απέναντι σε έννοιες όπως το γάμο, τις σχέσεις και διάφορες ευθύνες στη ζωή.
Οι άλλοι με βλέπουν σαν έναν καλό φίλο ή και σύντροφο επειδή τις περισσότερες φορές είμαι αντικειμενικός, δίκαιος και μάλλον συγκρατημένος συναισθηματικά.
Δεν δείχνω συχνά τις συγκινήσεις και μερικές φορές ίσως δεν είμαι άμεσος στην ανταπόκρισή και τις συναισθηματικές εκδηλώσεις των άλλων, αφού τείνω να είμαι αρκετά έως πολύ λογικός.
Νεότερη ανάρτηση
Previous
This is the last post.
Top